RoboOne:Special Report 20 Mac 2010 (1)

Posted by Aftuz On 4/10/2010 03:36:00 AM 0 comments

        Hari ini 20 Mac 2010.Hari yang dinanti-nantikan oleh kami dengan penuh debaran.Hari ini akan menentukan nasib kami.Menang ke peringkat seterusnya ataupun pulang dengan kekalahan.

 

Ok,tukar gaya.

           Hari ni pertandingan RoboOne Light.RoboOne Light ni pertama kali diadakan untuk amatur2 yang baru nak masuk pertandingan ni.Untuk RoboOne Light ni beli kit robot yang jual kat kedai tu pun boleh,tak payah nak ubah2 ataupun bina sendiri.Peraturan pun senang je,tak serumit RoboOne yang betul.Pemenang peringkat pertama,kedua dan ketiga boleh menyertai pertandingan RoboOne pada keesokan harinya.Kalau nak menyertai RoboOne Light dengan robot yang buat sendiri,robot tu mestilah 1 kg ke bawah.Meh kita tengok gambar sebelum pertandingan start.


Sebab untuk amatur,jadi hadiah pun murah2 je.


Tanda harga pun ada lagi.Kot ye pun buang la dulu,kecik hati siapa dapat nih.


Sebab robot pun kecik2 je,stage boleh buat dua.


Penaja terbesar,Sunrise.Kalau korang tak kenal Sunrise sah bukan Mat Anime lagila Mat Gundam.


Kita kena train anak kita dari dalam kandungan lagi.


Pendaftaran dgn check robot agar mengikuti peraturan yang ditetapkan.


Booth promote barang diaorang.Ada banyak lagi syarikat lain.


Hanya mat Gundam yang tau,binatang apakah ini.


Don't see the hand?I said don't touch!!


Aku dengki kat diaorang,sebab aku tak dapat sentuh pun =_= .Malaysia patut buat macam ni,kecik2 dah dedahkan dengan teknologi.Jangan asyik suruh hafal buku saja,buat budak blur jer.Sekolah pun satu,makmal komputer buat hiasan.

Segar sket mata aku ada mc comel.Hey,it's normal k.

                                     
Para juri.Tengah,orang top Sunrise.Yang kiri korang kenal tak?

Dia kata dia pelakon Mask Rider.Aku tak minat,jadi tak kenal.Nama dia pun aku lupa.Hiroshi kot.

Ditemuramah oleh TV pendidikan Korea.Reuters pun datang weh..huhu


My geng.Dari kanan,programmer,builder,pilot,penasihat(senior).Aku?Kan aku dah cakap,tak join pun.Aku pun sebenarnya tak tahu apa peranan aku.Jurugambar kot..Penyokong??Strategist la.Nampak smart sket.

Panjang meleret lak,aku cerita pasal battle lain kali je la,k :wink:



Categories:

0 Response for the "RoboOne:Special Report 20 Mac 2010 (1)"

Related Posts with Thumbnails