RoboOne

Posted by Aftuz On 2/18/2010 12:18:00 AM 2 comments

Hari ni ada satu lagi team buat projek lain sebenarnya.Nama dia RoboOne.Aku tak join sebab nak tumpukan kat projek MCR aku.Lagipun benda ni lagi pening kepala.

Tu kepala dia.Kat belakang tu tangan dia.Sorry ar,aku tak sempat amik gambar,oleh kerana ada part tak berfungsi diaorang baraikan balik.(Read more,ok)Smile







Diorang buat ni lagi teruk dari aku.Lagipun match diorang lagi awal dari aku.Fuuh..nasib baik aku tak join.Ni kawan satu batch aku.Batch kitaorang je buat,senior just tolong tengok,ajar sikit2.Kira senior last man la.








Ni untuk programming.Tu,nampak badan dia kat screen laptop tu?
Sampai sini je la.,sebab aku dah nak balik.Lagipun, tak nak ganggu diorang..
Nanti kalau ada apa2 best dari diaorang aku bagitau.

*Kitaorang tengah bangunkan gundam nih.huahua
 (Khayalan semata2)

Categories:

2 Response for the "RoboOne"

  1. rizputra7 says:

    nanti robot dah siap jangan lupa upload video tue..nak tengok

  2. Aftuz says:

    Haha...wokey...nanti tengok la dia beraksi :D

Related Posts with Thumbnails