Micom Car Rally (MCR)

Posted by Aftuz On 2/18/2010 12:05:00 AM 0 comments

Minggu lepas,aku dapat kotak misteri dari bos(president kelab ROBOCON.pasal kelab aku cerita kemudian).
Tengok.Ada nama aku lagi :D (Read more,o.k)Smile





 Bukak2 tengok barang untuk pertandingan Micom Car Rally(MCR)
Walaupun happy sebenarnya aku cuak gak sebab ni barang mahal.Dah la yang aku buat dulu tu gagal+terbengkalai camtu je.
Tapi dia kata takpe,mana yang tak boleh tu dia boleh tolong.
Huhu,terharunya aku.



Aku start buat litar motor drive dulu










Selepas 4 jam buat,akhirnya siap :D
Tapi jadi ke tak aku tak tau lagi.Kena siapkan semua dulu.









Sekarang nak pasang gear box lak.Tapi sebab hari ini dah gelap+letih+lapar.Aku sambung esok la..haha

Categories:

0 Response for the "Micom Car Rally (MCR)"

Related Posts with Thumbnails