Announcement:Mr.A dan Aftuz

Posted by Aftuz On 5/13/2010 09:07:00 PM 5 comments

Dulu sebelum aku ada blog aftuz.blogspot ni,aku ada blog lain.Oleh kerana blog tu saja suka2,aku guna nama samaran untuk mengelakkan dari dikenali.(Saya pemalu =_=) Jadi aku guna la nama Mr.A dengan gambar kucing ni.

Lepas tu,time aku buat blog ni,aku guna la nama nickname aku yang sebenarnya Aftuz di atas sebab2 tertentu.   (Read more,k)




Huhu,tapi time tu aku buat blog tu,aku tak tukar lagi nama profile blog sebab malas.hehe.Last2 setiap entry aku ditulis posted by Mr.A

Kalau aku jadi follower korang pun dia tulis nama Mr.A






 Tapi time blogwalking aku tulis Aftuz lak.








Menyebabkan ramai orang keliru...dan blur.

Sebelum bertambah parah,mulai hari ini,Mr.A dah bersara secara rasmi.Aku dah tukar nama profile kepada Aftuz.

Bye-bye Mr.A Bye









Gambar profile lak aku tukar gambar ni lak.ilikeitplzHehe.Ok ar..ada bantahan ?


P/s:Muka aku ada 0.0001% iras2 sket.

Categories:

5 Response for the "Announcement:Mr.A dan Aftuz"

  1. rizputra7 says:

    hahaha uwek....sama ker?

  2. aNoZ says:

    aftuz? haha.. oke la.. nama baru22 je kot. =PP

  3. miss nina says:

    sapepun kamu, it's ok as long as normal
    it's normal kdg2 nak being unknown n simple kan?
    ~keep on blogging Mr. A aka Aftuz

    Aftuz= tak pernah/jarang dgr nama ni

  4. aftus ke, antus ke, x penting pom. yg ptng keep on visit ur blog

  5. Aftuz says:

    tq kepada sokongan anda.hehehe :D

Related Posts with Thumbnails