RoboOne:Jalan2

Posted by Aftuz On 3/17/2010 02:37:00 PM 0 comments

Cuti musim panas tahun lepas,aku ada plan nak pergi Toyama tengok perlawanan RoboOne ke-16.Kira memang aku rasa tak sabar2 la nak pergi.Dah la pergi dengan kelab.Nak try gak rasanya camna pergi jalan2 dengan diaorang.

Tapi yang tak bestnya,malam sebelum aku nak pergi tu,tangan aku tiba tiba membengkak.Mula2 aku  buat bodoh je,tapi lama2 jadi sakit gila sampai tak boleh tido.Wat tak kesah,aku pack gak barang2 dalam beg,nak pergi gak esok.(Read more)






   Last2 jadi makin dahsyat,tangan aku jadi bengkok,dah tak boleh nak luruskan.Tapi sebab nak pergi gak,aku call diorang mintak pergi dulu,sebab aku nak pergi hospital lepas tu aku pergi sendiri ke Toyama.

Then, sampai Hospital dah la nak kena tunggu lama,pastu kena X-ray la,kena amik darah la..last2 tangan aku dah kena balut cam orang patah tangan dah.Memang aku dah tak larat dah nak pergi Toyama.Lepas telan ubat tahan sakit,balik rumah,tido.


 




Gambar diaorang kat Toyama.Dengki ah,nampak cam best.

Tapi aku tak kesah aku tak dapat pergi Toyama,aku dapat benda bagus yang lain gak.Sebenarnya time tu hari raya aidilfitri ke-3 ke keberapa ntah.Aku bangun je dari tido,ada orang call jemput pergi rumah terbuka.Memang best gila la,dah la ada rendang.Pastu keesokan harinya aku pergi Toyohashi lak,pergi beraya kat rumah kawan-kawan.Wiiii...dengan tangan berbalut,raya sakan aku.




Moral of the story:Dah puasa sebulan,pergi la beraya,jangan pergi berjoli,nanti tangan bengkak =_= ;

Penghargaan:Terima kasih kepada:

                          Ajis sebab bawak minyak panas pastu teman aku main Wii sepanjang malam.
                          Matta sebab menyambung tugas Ajis,bangun pagi2 bawak aku pergi Hospital
                          Nad sebab buat rumah terbuka
                          Dan warga Gifu sekalian yang pergi beraya hari tu.
        Korang memang mantap.

19hb March ni aku nak pergi tengok Robo-One  ke-17 kat Yokohama lak.Harap2 aku dapat pergi dan pulang dengan selamat la.Boleh bagitau kat korang.:D





                 

Categories:

0 Response for the "RoboOne:Jalan2"

Related Posts with Thumbnails