Emergency Announcement:Hari Belia Negara 2010

Posted by Aftuz On 5/11/2010 04:27:00 PM 6 comments




Seperti yang dimaklumkan kat poster nih dalam
3 hari lagi(pada hari entry ini ditulis,11 Mei),ada HARI BELIA NEGARA 2010 14 Mei hingga 16 Mei nih kat Putrajaya.Jadi sebagai golongan muda jomla kita pakat2 pergi.Tapi korang tolong wakilkan untuk aku eh,mana la den ada duit nak balik Malaysian nih


Macam banyak je aktiviti menarik.Jom usha.

Aku suka ekspo.Jadi kita gi tengok bahagian ekspo dulu.
 

Ini aku paling suka..hehe..ada robot tuh...bagus2.Ni yang aku mahu.
 

Kepada yang suka tengok Al-kuliyyah,bila lagi nak gi tengok live.Jangan melangut depan  tv je.Kalau taknak tengok Al-Kuliyyah pun takpe,pergi la derma darah,dapat mengorat nurse.hehe


Ada PC Fair,Hp Fair,Job Fair...nak fair apa lagi.fun fair ada?


Jom Heboh pun ada.



Persembahan,konsert pun ada.Kalau aku boleh pergi aku nak pergi Pesta Kreatif Tahun Rimau.Macam best je.Aku suka benda macam ni.Dikir barat my favourite gak.Aku masuk dikir barat jadi wakil sekolah weh..haha


Yang paling banyak bahagian sukan.Ada banyak jenis,jadi tengok la mana yang best.



Apa tunggu lagi???JOM!!!
 Nak tahu lebih lanjut bolehla ke laman web ni.



Khidmat masyarakat
As the Information Technology Youth Movement(ITYM) Blogger


 Sumber:www.kbs.gov.my

Categories:

6 Response for the "Emergency Announcement:Hari Belia Negara 2010"

  1. rizputra7 says:

    nice bro...

  2. wahhhh ...sis xjumpa plak picture2 tu... :)

  3. Aftuz says:

    ada kat laman web tuh "bolehla ke laman we ni" ,separuh dlm bentuk pdf

  4. azimask says:

    salam perkenalan.. 1st timer here.... takpa.. dekat je ngan rumah saya.. nanti saya pergi.. hehehehehe ye la tuh.. entahkan sampai ke idak tah... musti ramai orang berduyun duyun datang.. huhuh

  5. Unknown says:

    gud luck

  6. miss nina says:

    wow..meriahnya aktiviti
    rugi je belia kalau tak join

Related Posts with Thumbnails